Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
LUXURY TOURISM IN THE TOURIST DESTINATION OF KEFALONIA. CURRENT SITUATION AND EMERGING PERSPECTIVES. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία, ασχολείται με το τουριστικό φαινόμενο στον προορισμό της Κεφαλονιάς και εστιάζει στο είδος του τουρισμού πολυτελείας. Η αγορά πολυτελούς ταξιδιού είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα τη παγκόσμιας ταξιδιωτικής βιομηχανίας αποφέροντας πολύ υψηλά κέρδη. Οι σύγχρονοι τουρίστες πολυτελείας αναζητούν μέσω εξειδικευμένων τουριστικών γραφείων, ταξίδια με μοναδικότητα, εξατ...
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΣΟΥΛΙΩΤΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός καθιστά ένα κλάδο της οικονομίας, ο οποίος γνωρίζει πολύ μεγάλη ανάπτυξη και συντελεί στην ενίσχυση της οικονομίας του τόπου όπου αναπτύσσεται. Υπάρχουν πολλά είδη τουρισμού αλλά και εναλλακτικές μορφές τουρισμού, οι οποίες προσελκύουν πλήθος τουριστών ανάλογα με τα ενδιαφέροντα, τα χόμπι και τις ανάγκες του καθενός.
Το μάρκετινγκ στον τουριστικό κλάδο διαδραματίζει κύριο ρόλο στην π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
STRATEGIC TOURISM MARKETING PLAN FOR THE MUNICIPALITY OF WEST MANI [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2016 [2016-09-25]
ΓΙΑΤΡΑΚΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός είναι η μετακίνηση των ανθρώπων από τον τόπο της μόνιμης διαμονής τους σε έναν άλλο με αποκλειστικό σκοπό την ικανοποίηση των τουριστικών αναγκών ή επιθυμιών τους. Στις μέρες μας ο ανταγωνισμός μεταξύ των τουριστικών προορισμών είναι πολύ έντονος και γι’ αυτό κρίνεται απαραίτητη η υιοθέτηση ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την ανάδειξη ενός προορισμού μέσα από την υλοποίηση των στόχων μάρκε...