Κριτήρια αναζήτησης: ΤΟΠΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΤΟΠΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Development of Tourism Marketing Plan for the Municipality of Heraklion [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΔΕΛΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να δείξει πως καταρτίζεται ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ από ένα τουριστικό προορισμό σε συνεργασία με τις τουριστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτόν και να αναδείξει επιμέρους στόχους όπως: αφενός, τη σημασία των Στρατηγικών Τοπικών Τουριστικών Σχεδίων Μάρκετινγκ ως βασικών εργαλείων που συμβάλλουν στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητα...