Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Στρατηγικό Σχέδιο Τουριστικού Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Marketing Plan for the Prefecture of Florina [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
Μπαϊραμίδου, Ερμιόνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία, έχει ως σκοπό την παρουσίαση της παρούσας εικόνας του Νομού Φλώρινας, ως τουριστικού προορισμού και την κατάστρωση ενός Στρατηγικού Τουριστικού Σχεδίου Μάρκετινγκ, με προοπτική την βιώσιμη και αειφορική τουριστική ανάπτυξη.
Οι ραγδαίες εξελίξεις μέσω των νέων τεχνολογιών, οι προκλήσεις του ανταγωνισμού και η διαχείριση κρίσεων, που προκύπτουν από διάφορους αστάθμητους παράγοντ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Marketing plan and sports tourism: the case of Magnesia and the Olympic Property "Panthessal Stadium" in Volos [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Ποδηματάς, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο αθλητικός τουρισμός αποτελεί ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο κλάδο του τουριστικού τομέα, η δυναμική του οποίου διαφαίνεται από το γεγονός ότι σε πολλές χώρες αντιπροσωπεύει το 10 έως 20% του συνολικού τουριστικού προϊόντος, γεγονός που αποδεικνύει ότι επιφέρει πολλαπλά οικονομικά, κοινωνικά και αναπτυξιακά οφέλη στις περιοχές που αναπτύσσεται. Στην κατεύθυνση αυτή συντελεί και η πληθώρα σημαντικών αθ...