Κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, Τουριστική Ανάπτυξη, Νότιος Τομέας της Αθήνας
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, Τουριστική Ανάπτυξη, Νότιος Τομέας της Αθήνας Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 15-09-2020 [2020-09-15] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ, ΛΥΓΕΡΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Το στρατηγικό μάρκετινγκ αποτελεί πλέον αναπόσπαστο και απαραίτητο κομμάτι της τουριστικής διαδικασίας, τόσο σε επίπεδο χωρών και εθνικών οργανισμών προώθησης του τουρισμού, όσο και στο επίπεδο των τουριστικών επιχειρήσεων. Αποτελεί δε ένα εξόχως ενδιαφέρον και πρωταρχικής σημασίας τμήμα της λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων, εξαιτίας του υψηλού κόστους και του μακροπρόθεσμου χαρακτήρα της επ...