Κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικός Σχεδιασμός Τουριστικού Μάρκετινγκ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικός Σχεδιασμός Τουριστικού Μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Tourism Marketing Planning in the Prefecture of Argolida. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Γιαννακοπούλου, Μάρθα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η καταγραφή του υφιστάμενου προϊόντος του Νομού Αργολίδας και η κατάστρωση ενός Στρατηγικού Τουριστικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ. Αρχικά γίνεται η θεωρητική επισκόπηση του τουρισμού και του προγράμματος μάρκετινγκ, συμφώνα με την θεωρία και τη διεθνή βιβλιογραφία , για το πώς θα πρέπει να δομηθεί ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ για τα οφέλη του τουρισμού. Σ...