Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Στρατηγικός
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Destination Marketing Plan: The case of the regional unit of Messinia [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κρέτσος, Νικόλαος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η εργασία αυτή έχει σκοπό να παρουσιάσει την τουριστική δραστηριότητα που υπάρχει στη Μεσσηνία να ερευνήσει και να αναλύσει το τουριστικό προϊόν που είναι διαθέσιμο στους τουρίστες αλλά και να ερευνήσει ευκαιρίες για ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος πλαισιωμένο από άλλες μορφές τουρισμού. Στόχοι της εργασίας είναι:
α) η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με τον στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Communication Strategy in Cultural Spaces The case of the Library and the Free University of Peristeri [Αγγλική]
Ημερομηνία:
13-03-2016 [2016-03-13]
ΜΑΡΟΥΛΗ, ΑΡΓΥΡΩ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Οι σύγχρονοι πολιτιστικοί οργανισμοί χρειάζεται να στηρίζονται πάνω σε έναν καλά σχεδιασμένο στρατηγικό σχεδιασμό που θα τους βοηθήσει να καταρτίσουν έναν πίνακα περιεχομένων, όπου εκεί θα σχεδιασθούν με ολιστική προσέγγιση, όλες οι βασικές ενέργειες και τα μέσα που είναι αναγκαία για την κατάκτηση των στόχων τους. Βασικά όπλα του στρατηγικού σχεδιασμού αποτελούν η ανάπτυξη κοινού και η ενεργοποίη...