Κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγική επικοινωνίας, κίνητρα και αντικίνητρα, μοντέλο των Cs, μουσεία Δήμου Σερρών
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγική επικοινωνίας, κίνητρα και αντικίνητρα, μοντέλο των Cs, μουσεία Δήμου Σερρών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Κατσίκη, Ευαγγελία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η εργασία αποπειράται να προσεγγίσει την έννοια της επικοινωνιακής στρατηγικής στους πολιτιστικούς οργανισμούς, να καταστήσει εμφανή την αναγκαιότητά της στο σημερινό οικονομικό και πολιτιστικό πλαίσιο και να αναλύσει τα στάδια που πρέπει να ακολουθηθούν στον σχεδιασμό και την εφαρμογή της. Κρίθηκε επιβεβλημένο να παρουσιαστούν οι λόγοι που προτρέπουν τα άτομα να επισκεφθούν τα μουσεία, καθώς και ...