Κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγική επικοινωνίας, Πολιτιστικοί Οργανισμοί, Όπερα, Μάρκετινγκ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγική επικοινωνίας, Πολιτιστικοί Οργανισμοί, Όπερα, Μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: “The strategic policy of a cultural organization within a climate of high competition. A case study of the National Greek Opera during the appearance and bloom of the Athens Concert Hall” [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-05-2018 [2018-05-26] Συγγραφέας: Κοζάου, Ελένη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η παρουσίαση της στρατηγικής επικοινωνίας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, κατά την τελευταία δεκαετία του 20ου αιώνα και την πρώτη του 21ου, όταν δηλαδή σταμάτησε να κυριαρχεί ως ο μόνος φορέας όπερας στην Ελλάδα. Η Εθνική Λυρική Σκηνή υπηρετεί την τέχνη της όπερας, του μουσικού θεάτρου και του χορού, από το 1939. Ως είδη οι τέχνες αυτές ανήκουν στις παραστατικές τέχν...