Κριτήρια αναζήτησης: ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: New technologies and their communication through marketing plan. Case study of airlines in the Covid-19 era and beyond [Αγγλική] Ημερομηνία: 25-09-2022 [2022-09-25] Συγγραφέας: ΠΑΣΧΟΥ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί το τελευταίο στάδιο ολοκλήρωσης του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) για τη συγγραφέα. Θέμα της είναι η εκπόνηση της μελέτης εκτίμησης της εφαρμογής νέων τεχνολογιών και καινοτομιών και της επικοινωνίας αυτών μέσω του marketing plan, σε α...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Tourism marketing plan and sustainable tourism development of Halkidiki regional unit [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί έναν δυναμικά αναπτυσσόμενο κλάδο στην Ελλάδα με σημαντικές μελλοντικές προοπτικές αποτελώντας βασικό πυλώνα ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία, με μεγάλη συνεισφορά στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ), στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, προσφέροντας μια μεγάλη προστιθέμενη αξία σε πολλούς παραγωγικούς κλάδους της οικονομίας που σχετίζονται με τον τουρισμό και τέλος προβάλ...