Κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΚΑΛΛΕΡΓΗΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη στοχεύει να διερευνήσει πώς η ύφεση, από το 2008, έχει επηρεάσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ των ξενοδοχείων 5* στην περιοχή της Αττικής. Οι στόχοι της έρευνας είναι να εξεταστεί η ύφεση της οικονομίας στην Ελλάδα από το 2008 και οι επιπτώσεις της στις επιχειρήσεις, να αξιολογηθεί κριτικά ο τρόπος με τον οποίο η ύφεση έχει επηρεάσει τον τομέα της φιλοξενίας και να εξετάσει τις επιπ...