Κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ-ΕΠΙΛΟΓΗ-ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ-ΕΠΙΛΟΓΗ-ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: STRATEGIC MARKETING PLANNING AND EXECUTION IN THIRA ISLAND [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΚΟΥΚΑΚΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί τον κυριότερο κλάδο της οικονομίας της χώρας μας. Η Ελλάδα, είναι μια χώρα πλούσια σε φυσικές ομορφιές και συνδυάζει ιδανικά διακοπές σε βουνό και θάλασσα. Ο κλάδος του τουρισμού ενώ είναι αρκετά επικερδής, χρίζει περισσότερη οργάνωση. Το τουριστικό μάρκετινγκ διαδραματίζει πρωτεύοντα ρόλο για την τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής. Η παρακάτω πτυχιακή εργασία αφορά την τουριστ...