Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Προσέλκυση νεανικού κοινού
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The communication strategies of the National Symphony Orchestra of ERT (Greek Radio Television): promotion and attraction of young audiences through the new Information and Communication Technologies (ICT) [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Δεσύλλα, Χαριτίνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ζητά να διερευνήσει νέους τρόπους προβολής της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας (ΕΣΟ) της ΕΡΤ καθώς και τις δυνατότητές της για προσέλκυση νεανικού κοινού, μέσα από τον σχεδιασμό επικοινωνιακής στρατηγικής και την χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας. Μετά από επισκόπηση της θεωρίας, επιχειρήθηκε σύγκριση της επικοινωνιακής στρατηγικής της ΕΣΟ με την στρατηγική δύο φ...