Κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστικό Προϊόν
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Πολιτιστικό Προϊόν Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The role of Tourism Training in the development of the cultural product in Greece. Design, implementation and evaluation of educational programs for Vocational Training Institutes students [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2024 Συγγραφέας: ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός είναι αλληλένδετος με τον τουρισμό, καθώς αποτελεί τον κύριο πόλο έλξης για τους τουρίστες, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες και ενισχύοντας την ταυτότητα ενός προορισμού. Η σωστή τουριστική κατάρτιση διασφαλίζει ότι οι επαγγελματίες του τουρισμού διαθέτουν την απαραίτητη γνώση και δεξιότητες για να προβάλλουν και να προστατεύουν την πολιτιστική κληρονομιά. Αυτό οδηγεί σε μια βιώσιμη ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The creation and distribution of cultural content during and after the pandemic crisis. Adaptation of cultural policies to the digital age. Case-studies: Onassis Stegi and Greek National Opera. [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-9-2023 Συγγραφέας: ΕΛΕΝΗ ΧΩΡΕΜΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Τον Μάρτιο του 2020, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας κήρυξε επίσημα τον COVID-19 ως παγκόσμια πανδημία. Τις επόμενες εβδομάδες, οι επιχειρήσεις έκλεισαν τις πόρτες τους, οι σχολικές τάξεις μετατράπηκαν σε ψηφιακές και οι χώρες έκλεισαν τα σύνορά τους. Μουσεία και πολιτιστικά ιδρύματα έκλεισαν επίσης. Η εργασία επιχειρεί να διερευνήσει την ανθεκτικότητα, το θάρρος και τη δημιουργικότητα μεταξύ των κ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Communication strategy acting as an aid factor in the successful festivals as well as in the local communities development in term of economics and culture. Study of case the Mediterranean Radio Festival of Sitia in Crete [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2021 [2021-09-23] Συγγραφέας: ΡΕΜΟΥΝΤΑΚΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός της ΔΕ είναι η διερεύνηση της σημασίας του επικοινωνιακού σχεδιασμού, κατά την διοργάνωση των φεστιβάλ, στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης διοικητικής οργάνωσης, ώστε να επιτευχθούν οι οικονομικοί στόχοι των διοργανωτών και η βιώσιμη ανάπτυξη των οργανισμών. Με τη μελέτη περίπτωσης του «Μεσογειακού Ραδιοφωνικού Φεστιβάλ Σητείας» στην Κρήτη, που απαριθμεί επτά χρόνια παρουσίας στο χώρο του πολιτι...