Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πολιτιστικός Διαχειριστής
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural Management & Marketing in specialized Museums in the info-communication postmodern era: Museums of Illusions internationally and in Greece. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Λυριτζή, Χριστίνα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ερευνά την πολιτιστική διαχείριση και το πολιτιστικό μάρκετινγκ σε εξειδικευμένα μουσεία στην εποχή της ψηφιο-επικοινωνιακής μετανεωτερικότητας και συγκεκριμένα σε μουσεία οπτικών ψευδαισθήσεων στο εξωτερικό και την Ελλάδα. Ειδικότερα, μελετά προσεχτικά τη βιβλιογραφία, ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση, καθώς επίσης και τις διαδικτυακές πηγές, που αναφέρονται αρχικώς στην έννοια του μ...
Πολιτιστική Διοίκηση και Βιώσιμη Ανάπτυξη.Περίπτωση μελέτης:Η περιοχή Διπόταμα στο Νομό Ευρυτανίας.
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural Management and Sustainable Development.Case study: The Dipotamas area in the Prefecture of Evrytania. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2018 [2018-09-22]
Παπανικολαΐδης, Χρήστος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η περιοχή του Καρπενησίου, στο Νομό Ευρυτανίας, είναι ένας ταξιδιωτικός προορισμός, ο οποίος καθόλη τη διάρκεια του έτους έχει επισκεψιμότητα. Σε αυτό, βοηθά η φυσική ομορφιά του, τα ιστορικά και θρησκευτικά του μνημεία, καθώς και ο εναλλακτικός τουρισμός, που αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια. Η πρόθεσή μας είναι να αναδείξουμε, όλα εκείνα τα πολιτιστικά μνημεία της τοπικής κοινωνίας, τα οποία μέχ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The cultural institutions of the 21st century and the contribution of digital communication: Case Study of Museum of Photography of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-05-2017 [2017-05-14]
ΠΑΠΠΑ, ΙΝΩ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται θεωρητικά ζητήματα ως προς τη διοίκηση και τις πρακτικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι πολιτιστικοί διαχειριστές στα μουσεία. Ειδικότερα, η εργασία εστιάζει στο θέμα της χρήσης των νέων τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) που χρησιμοποιούνται ως βασικό εργαλείο στο νέο μουσείο Φωτογραφίας σήμερα στη Θεσσαλονίκη.
Η σημασία της ένταξ...