Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Πολιτιστική οικονομία, ζήτηση, προσφορά, μάρκετινγκ, κίνητρα, Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Balanced relations of supply and demand of cultural goods: The case of Diachronic Museum of Larisa [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2017 [2017-09-30]
ΚΙΤΣΙΟΥ, ΕΥΘΥΜΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται τις έννοιες της ζήτησης και της προσφοράς, στο πλαίσιο της ανάπτυξης των πολιτιστικών οργανισμών, με σκοπό να φωτίσει, ιδιαίτερα, τη σύγχρονη θεώρηση των μουσείων σε συνάρτηση με την τρέχουσα οικονομική πραγματικότητα. Υπογραμμίζοντας, αρχικά, τη συμβολή του πολιτιστικού μάρκετινγκ στη διαχείριση των πολιτιστικών αγαθών, εν συνεχεία προέκυψε η ανάγκη να δοθούν απαντή...