Κριτήρια αναζήτησης: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 10 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: «CULTURAL COMMUNICATION AND EDUCATION IN THE AGE OF DIGITAL CHALLENGES AND DIGITAL TRANSFORMATION. THE CASE OF THE ARCHAEOLOGICAL MUSEUM OF HERACKLEIOS» [Αγγλική] Ημερομηνία: 11-10-2024 Συγγραφέας: ΜΙΧΑΗΛ ΚΥΠΡΙΩΤΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η εποχή της πανδημίας (COVID-19), έδωσε το έναυσμα για προώθηση νέων τεχνολογιών σε όλους τους τομείς, έτσι και στον τομέα του πολιτισμού. Η ανάγκη επιβίωσης αλλά και ανταγωνισμού των πολιτιστικών οργανισμών επέβαλε την χρήση νέων τεχνολογιών. Οι οργανισμοί ενέργησαν άμεσα αφουγκρασμένοι τις διεθνείς εξελίξεις, οι διοικήσεις τους παρακολουθώντας την εξέλιξη στις νέες μεθόδους επικοινωνίας και παρο...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: CULTURAL COMMUNICATION OF THE CULTURAL UNITS IN THE CONTEMPORARY ERA: THE CASE OF THE CULTURAL ORGANIZATIONS OF THE CITY OF CORINTH [Αγγλική] Ημερομηνία: 17-09-2023 Συγγραφέας: ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΣΤΑΜΑΤΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει το θέμα της πολιτιστικής επικοινωνίας και συγκεκριμένα της σύγχρονης πολιτιστικής επικοινωνίας σε δύο πολιτιστικούς οργανισμούς: τη Δημοτική Πινακοθήκη και το Αρχαιολογικό Μουσείο Κορίνθου. Παρουσιάζεται η έννοια της επικοινωνίας, της πολιτιστικής επικοινωνίας και κάποια μοντέλα επικοινωνίας προκειμένου να γίνει πλήρως κατανοητή σαν έννοια. Δεδομένου πως το μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE USE OF DIGITAL MEDIA IN THE FORMATION OF THE STRATEGIC COMMUNICATION PLANNING OF CULTURAL ORGANIZATIONS DURING THE PERIOD OF THE PANDEMIC OF THE DISEASE OF COVID_19. CASE STUDY OF THE NATIONAL THEATER OF GREECE [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: ΛΟΝΤΟΥ, ΟΛΥΜΠΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): H σταθερά αυξανόμενη χρήση των νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών μέσων, τόσο στη καθημερινή ζωή όσο και στην καλλιτεχνική δημιουργία, επηρεάζει ποικιλοτρόπως τη διαχείριση των πολιτιστικών οργανισμών και έχει οδηγήσει στην αναπόφευκτη αλλά και επιβεβλημένη αξιοποίησή τους από τους πολιτιστικούς οργανισμούς. Οι σύγχρονοι πολιτιστικοί οργανισμοί στην προσπάθεια δημιουργίας μιας ουσιαστικής επαφής ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Contemporary readings of monuments of ancient Piraeus through the demonstration of their timelessness and their communication with the public. The Ietionian Gate, the Asty (City) Gates and the exhibition of the Museum of Art and Technology of Ancient Fortifications [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-06-2022 [2022-06-30] Συγγραφέας: Κρήνη, Στρίγκου Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): The present work aims to evaluate the cultural management of historical invisible monuments that are included in the urban fabric of modern Piraeus but are not known to the general public. The choice of the term "invisible monuments" reflects many questions that this work tackles. This paper titled “Contemporary readings of monuments of ancient Piraeus through the demonstration of their t...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Management of ancient theatres of Aitoloakarnania : Educational programs on the subject of the Aitolian Myths as a tool of communication of culture and education. [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-09-2020 [2020-09-20] Συγγραφέας: ΓΑΒΡΙΝΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Με την παρούσα Διπλωματική Εργασία, θα διερευνηθεί ο δυνητικός ρόλος των μουσείων (ιστορικών κτηρίων ή υπαίθριων) για τη μάθηση και την εμπειρία των ατόμων, καθώς και οι τρόποι συνεργασίας φορέων πολιτισμού και εκπαίδευσης. Θα δοθεί έμφαση στην σημασία ανάπτυξης πολιτισμού μέσω εκπαιδευτικών πρακτικών, αλλά και στον επικοινωνιακό ρόλο των μουσείων. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία αποτελείται από δύ...
Ημερομηνία: 16-05-2020 [2020-05-16] Συγγραφέας: ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Ο πολιτισμός ενός τόπου είναι άμεσα συνδεδεμένος με το κοινωνικό, οικονομικό και πνευματικό επίπεδο, ενώ παράλληλα μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη και στην πρόοδο του κάθε τομέα. Οι Δήμοι, ως βασικοί εκφραστές της τοπικής παράδοσης, επωμίζονται το ρόλο προστασίας, διατήρησης, προβολής και ανάδειξης της τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς. To διαδίκτυο αποτελεί σημαντικό παράγοντα χάραξης επικοινωνια...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: SUSTAINABLE DEVELOPMENT AND CULTURAL COMMUNICATION: THE MODERN ROLE OF MUSEUMS [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΣΤΑΜΟΥΛΗ, ΑΝΕΖΙΝΙΩ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η συνολική θεώρηση του χώρου πολιτισμού ως χώρου επικοινωνίας εμπεριέχει τη λειτουργία του ως χώρου παρουσίασης εκδηλώσεων, ως χώρου μάθησης αλλά και ψυχαγωγίας. Αυτός ο τρισδιάστατος ρόλος του πολιτισμού προσδιορίζει ως ένα βαθμό τις δυνατότητες και τα μέσα επικοινωνίας με το κοινό και δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο το χώρο των Μουσείων όπου τα τελευταία χρόνια ο ρόλος τους, έχει επαναπροσ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: #SKG Bridges Uprising Art and Culture Festival: Cultural communication and promotion of new artists through cultural festivals [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ, ΙΩΑΝΝΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία/μελέτη αποτελεί μια προσπάθεια να παρουσιάσει την έννοια της πολιτιστικής επικοινωνίας σε συνδυασμό με το νεανικό κοινό, τους νέους καλλιτέχνες και τις νέες τεχνολογίες. Στο θεωρητικό μέρος αυτής, προκειμένου να υπάρχει μια πιο σφαιρική εικόνα του θέματος που πραγματεύεται η συγκεκριμένη εργασία/μελέτη, θεωρήθηκε απαραίτητο να γίνει αναφορά στην έννοια της επικοινωνίας γενικά, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: COMMUNICATION STRATEGY: STRATEGY ON SHAPING THE NEW IDENTITY OF THE NATIONAL LIBRARY OF GREECE [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2017 [2017-09-30] Συγγραφέας: ΓΑΚΗ, ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα διπλωματική εργασία θα επιχειρήσει να παρουσιάσει με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σαφήνεια και πληρότητα το εγχείρημα της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος (ΕΒΕ) να διαμορφώσει τη νέα της ταυτότητα με τη συγκυρία της μεταφοράς της στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ). Στα πλαίσια αυτά, η ΕΒΕ καλείται να επαναπροσδιορίσει την αποστολή, τις υπηρεσίες και την ευρύτερη σχέση της μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: THE EDUCATIONAL PROGRAMS AS PART OF COMMUNICATION POLICY OF MUSEUMS AND AS MEANS OF CULTURAL TOURIST GROWTH: THE DIACHRONIC MUSEUM OF LARISSA. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2017 [2017-09-24] Συγγραφέας: ΣΤΑΘΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στις μέρες μας η άσκηση μιας επικοινωνιακής πολιτικής θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει απαραίτητα την προβολή και ενίσχυση των ελληνικών περιφερειακών μουσείων. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι αρχικά η μελέτη της επικοινωνιακής διαδικασίας που χρησιμοποιεί ο οργανισμός ώστε να μπορέσουν τα εκπαιδευτικά του προγράμματα να προσελκύσουν διάφορες κατηγορίες κοινού. Έπειτα αναλύεται σε ποιο βαθμό ανταπο...