Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ THE PRESENCE OF MUSEUMS IN SOCIAL MEDIA
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE PROMOTIONAL STRATEGIES OF THE REGIONAL MUSEUMS IN ORDER TO DEVELOP THE PUBLIC.THE CASE OF THE CITY OF VERIA. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΛΟΓΓΙΝΙΔΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Το διαδίκτυο έχει την δυνατότητα να αποτελέσει σημαντικό μέσο επικοινωνίας και προβολής των μουσείων. Δια μέσου της ιστοσελίδας τους και της παρουσίας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα μουσεία μπορούν να προβάλουν τις δραστηριότητες τους,να ενισχύσουν τους δεσμούς τους με την κοινότητα,να αλληλεπιδράσουν με τους επισκέπτες και να προωθήσουν την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία.Στην παρούσα μελέτη ...