Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Modern tools of digital marketing and management of tourist destinations [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2022 [2022-09-25]
Στασινού, Δήμητρα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι τα σύγχρονα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και διαχείρισης τουριστικών προορισμών. Συγκεκριμένα, διερευνάται σε ποιο στάδιο έχει φτάσει το ψηφιακό μάρκετινγκ και ποια από τα ψηφιακά εργαλεία που έχουν δημιουργηθεί διεθνώς χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα. Επίσης, εξετάζεται με ποιον τρόπο είναι ωφέλιμοι αναφορικά με τη διαχείριση του τουριστικού προορισμού οι συνοδοί ...