Κριτήρια αναζήτησης: Ξενοδοχείακες
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Ξενοδοχείακες Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Customer relationship management in hotels as part of international hotel chains. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: ΣΤΟΓΙΑΝΟΒΣΚΙ, ΖΟΡΙΤΣΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Σκοπός του ξενοδοχείου είναι η απόκτηση πιστού πελατολογίου, η οποία επιτυγχάνεται και μέσω της εφαρμογής του συστήματος CRM. Τα ξενοδοχεία λαμβάνουν πολυάριθμες πληροφορίες για τους πελάτες τους, τις οποίες μπορούν μέσω της στρατηγικής CRM να αξιοποιήσουν και να τις μετατρέψουν σε χρήσιμες γνώσεις για την καλυτέρευση του προϊόντος τους. Σκοπός είναι η δημιουργία καρποφόρων σχέσεων μεταξύ των πελα...