Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Νέες αναδυόμενες τουριστικές αγορές
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
TOURISM MARKETING-TOURISM MARKET SEGMENTATION.CASE STUDY:ATHENS.PRESENT CONDITION-PROSPECTS [Αγγλική]
Ημερομηνία:
30-09-2018 [2018-09-30]
Βαβουλιώτης, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Με το πέρασμα των χρόνων το μάρκετινγκ έγινε αναπόσπαστο μέρος του τουρισμού. Επιχειρήσεις,τουριστικές επιχειρήσεις,ξενοδοχειακές,κρατικές υπηρεσίες,τουριστικοί προορισμοί χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ ως βασικό εργαλείο προκειμένου να πετύχουν τους στόχους τους.Οι αλλαγές στις τουριστικές προτιμήσεις,η αύξηση του ανταγωνισμού,οι διεθνείς οικονομικές και πολιτικές συγκυρίες,οι νέοι τουριστικοί προο...