Κριτήρια αναζήτησης: Μουσειακό Μάρκετινγκ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μουσειακό Μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The cultural institutions of the 21st century and the contribution of digital communication: Case Study of Museum of Photography of Thessaloniki [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-05-2017 [2017-05-14] Συγγραφέας: ΠΑΠΠΑ, ΙΝΩ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται θεωρητικά ζητήματα ως προς τη διοίκηση και τις πρακτικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι πολιτιστικοί διαχειριστές στα μουσεία. Ειδικότερα, η εργασία εστιάζει στο θέμα της χρήσης των νέων τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) που χρησιμοποιούνται ως βασικό εργαλείο στο νέο μουσείο Φωτογραφίας σήμερα στη Θεσσαλονίκη. Η σημασία της ένταξ...