Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μουσειακό Μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The cultural institutions of the 21st century and the contribution of digital communication: Case Study of Museum of Photography of Thessaloniki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-05-2017 [2017-05-14]
ΠΑΠΠΑ, ΙΝΩ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται θεωρητικά ζητήματα ως προς τη διοίκηση και τις πρακτικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν οι πολιτιστικοί διαχειριστές στα μουσεία. Ειδικότερα, η εργασία εστιάζει στο θέμα της χρήσης των νέων τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) που χρησιμοποιούνται ως βασικό εργαλείο στο νέο μουσείο Φωτογραφίας σήμερα στη Θεσσαλονίκη.
Η σημασία της ένταξ...