Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μουσείο, περιοδικές εκθέσεις, διαφήμιση, αφίσα, μέσα επικοινωνίας.
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Content and influence of the advertising posters for the periodical exhibitions in Greek museums, during the period of crisis (2010-2018). The exhibitions of the Archaeological Museum of Mykonos and the National Archaeological Museum. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
ΜΥΤΑΚΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Στις μέρες μας, με μειώσεις των κρατικών δαπανών για τον πολιτισμό, τα μουσεία είναι αναγκαίο να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν μια επικοινωνιακή στρατηγική, με κύριο στόχο την προσέλκυση ενός ευρύτερου κοινού.
Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα «η αφίσα των περιοδικών εκθέσεων των μουσείων» έχει σκοπό να καταγράψει πώς η αφίσα ως επικοινωνιακό μέσο, σχεδιάζεται και επιδρά στην αύξηση της επισκε...