Κριτήρια αναζήτησης: Μίγμα Marketing
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα

Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:

Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Μίγμα Marketing Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Social media promotion and the rise of Airbnb. [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-09-2023 Συγγραφέας: ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΠΕΤΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Αυτή η εργασία πρόκειται να διερευνήσει τον αντίκτυπο του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ξενοδοχειακή βιομηχανία. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλοεπιδρούν και λαμβάνουν αποφάσεις για αγορές. Συνέβαλε επίσης στην ενδυνάμωση των πελατών και ταυτόχρονα παρείχε στις επιχειρήσεις φιλοξενίας ελκυστικές ευκαιρίες μάρκετινγκ. Κατά συνέπει...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic marketing planning in tourism : regional unit of Crete [Αγγλική] Ημερομηνία: 10-2016 [2016-10] Συγγραφέας: ΣΤΑΓΑΚΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Λαμβάνοντας υπόψη μας το γεγονός ότι ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες για την ανάπτυξη ενός τόπου αποφασίσαμε στην παρούσα εργασία να ασχοληθούμε με το σχεδιασμό του τουριστικού μάρκετινγκ της Περιφέρειας της Κρήτης. Οι ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει κάθε τουριστικός προορισμός καθιστούν το τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ ως ένα κρίσιμο εργαλείο για την προβολή και ανάδ...