Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τουρισμός, τουριστικά κίνητρα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA ON GREEK TOURIST AS TO TAKING THE TOURIST DECISION [Αγγλική]
Ημερομηνία:
21-9-2024
ΧΑΡΑ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Έχει παρατηρηθεί εδώ και καιρό ότι οι νέες γενιές, φέρνουν μαζί τους νέες προοπτικές και πτυχές, οι οποίες έχουν αντίκτυπο στον τρόπο διαμόρφωσης των κοινωνιών. Οι σύγχρονοι τουρίστες αποτελούν την ομάδα των ανθρώπων που, σύμφωνα με μια σειρά ακαδημαϊκών, έχουν αλλάξει την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία και προβλέπεται να το κάνουν ξανά. Αυτή τη στιγμή, η μεγαλύτερη τουριστική αγορά που καλ...