Επιλέξτε την εφαρμογή κριτηρίων αναζήτησης απο την παρακάτω λίστα, στα αποτελέσματα που βρέθηκαν:
Απόκρυψη λίστας κριτηρίων αναζήτησης
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Λεωνίδιο
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Sustainable cultural toyrism: the case of Leonidio southern Kynoyris [Αγγλική]
Ημερομηνία:
27-7-2025
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΑΪΔΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Τέχνες-Πολιτιστική Κληρονομιά-Αναπτυξιακές Πολιτικές (ΤΕΠ)
Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα εργασία, ο πολιτισμός προσεγγίζεται ως μέσο ενίσχυσης της βιωσιμότητας στο πλαίσιο της τουριστικής ανάπτυξης. Ως μελέτη περίπτωσης επιλέγεται η περιοχή του Λεωνιδίου στη Νότια Κυνουρία, καθώς αποτελεί έναν τόπο με πλούσια πολιτιστική κληρονομιά αλλά και ραγδαία αναπτυσσόμενο τουρισμό. Σκοπός είναι η διερεύνηση του ρόλου του πολιτισμού ως μέσου για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, ώστε ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The interactive relationship between cultural and local development: The case of Melitzazz Festival in Leonidio [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2018 [2018-09-23]
Παπατσάκωνα, Δέσποινα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να αναδείξει τη στενή σχέση που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια μεταξύ της τοπικής κοινωνίας του Λεωνιδίου και του Φεστιβάλ Μελιτζάzz και να παρουσιάσει ως μελέτη περίπτωσης ένα μικρό φεστιβάλ με διεθνή αναγνώριση που συμβάλλει σημαντικά στην τοπική ανάπτυξη της περιοχής καθώς και στην προβολή των πολιτιστικών στοιχείων και χαρακτηριστικών της περιοχής που λαμβάν...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Intangible cultural heritage and local branding: The case study of Tsakonian Dance [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
ΚΟΡΟΛΟΓΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της συμβολής της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς (ΑΠΚ) ως αναπόσπαστου τμήματος του πολιτισμού στην ανάπτυξη στρατηγικών τοπικού branding. Είναι σήμερα κοινά αποδεκτό ότι ο πολιτισμός αποτελεί βασικό στοιχείο στην ανάπτυξη στρατηγικών place branding, καθώς βελτιώνει την εικόνα, τη φήμη και την επωνυμία ενός τόπου. Την επισκόπηση της βιβλιογραφίας στο ...