Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Tourist destination marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Strategic Marketing Plan for a Tourism Destination. Case Study: Prefecture of Ioannina [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Μπόλωση, Ιωάννα
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): H παρούσα εργασία στοχεύει στην εξέταση της Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων, την ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης και την δημιουργία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου Τουριστικού Μάρκετινγκ. Ειδικότερα, έχει ως στόχο να προβάλει αναλυτικά τα στοιχεία που κάνουν την Π.Ε. Ιωαννίνων ξεχωριστή ως προορισμό αλλά και να εξετάσει την άποψη των επισκεπτών της σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τα δυνατά καθ...