Βρέθηκαν 5 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Nation Branding
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Cultural Diplomacy Institute Cervantes in Greece, Germany and Italy [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Κιαχτύπη, Ειρήνη
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): H εργασία αυτή ασχολείται με την άσκηση πολιτιστικής διπλωματίας. Για το σκοπό αυτό παρουσιάζονται εισαγωγικά οι έννοιες του πολιτισμού και της κουλτούρας. Στη συνέχεια αναλύεται τι είναι πολιτιστική πολιτική και τα οφέλη της.
Ο όρος branding έθνους σχετίζεται με την εικόνα μιας χώρας, ενός έθνους και βοηθά στη βελτίωση και ενίσχυση της φήμης τους. Τα κράτη πάντα προσπαθούσαν να προωθήσουν τη θ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
GREEK FASHION AND NATION BRANDING, A MODERN COMMUNICATION PRACTICE. THE GOOD PRACTICE OF ITALIAN FASHION AS "MADE IN ITALY". [Αγγλική]
Ημερομηνία:
28-09-2019 [2019-09-28]
ΑΝΤΩΝΑΡΟΥ, ΕΛΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σε ένα σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, τόσο τα ανεπτυγμένα όσο και τα υποανάπτυκτα κράτη οφείλουν να βρίσκουν σύγχρονους τρόπους και στρατηγικές για την ανάδειξή τους και την ενίσχυση της εικόνας και φήμης τους. Η στρατηγική του nation branding είναι μια σύγχρονη πρακτική και ένα σημαντικό εργαλείο που διαθέτουν στα χέρια τους τα έθνη ώστε προβληθούν σε διεθνές επίπεδο, να γίνουν ανταγωνιστ...
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ: Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΣΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
MSc
Ημερομηνία:
19-07-2019 [2019-07-19]
ΣΠΗΛΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές (ΣΔΣ)
Περίληψη (Abstract): Στην Εποχή της Πληροφορίας, η δικτύωση και η ψηφιοποίηση αποτελούν πτυχές της μετασχηματιζόμενης φύσης και πρακτικής της σύγχρονης διπλωματίας. Τα Νέα Μέσα ανοίγουν νέους δρόμους για την άσκηση ήπιας ισχύος και διπλωματικής «αναρρίχησης» στη παγκόσμια σκηνή, ιδιαίτερα για μικρά/μεσαία κράτη ή χώρες σε κρίση που τους δίνεται η δυνατότητα να παρακάμψουν περιορισμούς της παραδοσιακής διπλωματίας και ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Museum: A vehicle for national ideology, a cultural diplomacy tool, a nation branding strategy dynamic. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-03-2019 [2019-03-08]
ΓΕΡΟΓΙΩΡΓΗ, ΣΟΦΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει το ιστορικό πλαίσιο ίδρυσης των μουσείων στην Ευρώπη κατά τον 18ο αιώνα και να αναδείξει το ρόλο του μουσείου στη διαμόρφωση της εθνικής ταυτότητας και ιδεολογίας. Επισημαίνεται η εξέλιξη του χαρακτήρα του από χώρο συγκέντρωσης, μελέτης και ερμηνείας αντικειμένων σε χώρο κοινωνικής ζύμωσης, επικοινωνίας και εκπαίδευσης ώστε να ανταποκρίνεται στις ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
and differentiations of the Greek cultural nation branding in the current policy of economic crisis (2010 – 2016). [Αγγλική]
Ημερομηνία:
23-09-2017 [2017-09-23]
ΠΑΠΠΑ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται το θέμα της δημιουργίας ενός νέου brand name για την Ελλάδα λαμβάνοντας υπ΄ όψη τις συνθήκες της δημοσιονομικής κρίσης, το παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον και τον ανταγωνισμό με χώρες κυρίως του Νότου. Η έρευνα ήταν ποιοτικής μεθοδολογίας και μέσα συλλογής δεδομένων την ημιδομημένη συνέντευξη βάθους πέντε συμμετεχόντων/ουσων που επιλέγηκαν με σκόπιμη διαδικασία βολικού ...