Κριτήρια αναζήτησης: Marketing plan
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Marketing plan Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Museums as Cultural Tourism Destinations: Marketing Strategies for Visitor Attraction and the Case of the Acropolis Museum [Αγγλική] Ημερομηνία: 24-9-2023 Συγγραφέας: ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΑΝΩΡΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): H συμβολή των αξιοθέατων πολιτιστικής κληρονομιάς στα πολιτιστικά σχέδια και την οικονομική ανάπτυξη έχει αναγνωριστεί από καιρό στην ακαδημαϊκή βιβλιογραφία, με τα μουσεία να αποτελούν σημαντικούς θεσμούς που εκπληρώνουν ποικίλες λειτουργίες στη σημερινή κοινωνία. Με άλλα λόγια τα μουσεία αποτελούν το επίκεντρο πολλών τουριστικών και πολιτιστικών σχεδίων που χρησιμοποιούνται για την τόνωση της οι...
Ημερομηνία: 24-09-2022 [2022-09-24] Συγγραφέας: Θεοδωρίδης, Νικόλαος Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο το να εστιάσει στην δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη στην Δυτική Μακεδονία. Θα πρέπει να αναφερθεί ότι η Δυτική Μακεδονία είναι μια περιοχή με πολλές αδυναμίες όπως ότι έχει χαμηλό ΑΕΠ και σημαντικά περιβαλλοντικά προβλήματα λόγω της λειτουργίας των μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της ΔΕΗ, που όμως είναι και ο βασικός εργ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Tourism Marketing Planning in the Prefecture of Argolida. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Γιαννακοπούλου, Μάρθα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η καταγραφή του υφιστάμενου προϊόντος του Νομού Αργολίδας και η κατάστρωση ενός Στρατηγικού Τουριστικού Σχεδιασμού Μάρκετινγκ. Αρχικά γίνεται η θεωρητική επισκόπηση του τουρισμού και του προγράμματος μάρκετινγκ, συμφώνα με την θεωρία και τη διεθνή βιβλιογραφία , για το πώς θα πρέπει να δομηθεί ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ για τα οφέλη του τουρισμού. Σ...