Κριτήρια αναζήτησης: Marketing Tools
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Marketing Tools Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Η Συμπεριφορά του Καταναλωτή στις Υπηρεσίες μέσα από την σκοπιά του Neuromarketing [Ελληνική] Ημερομηνία: 10-09-2023 Συγγραφέας: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΛΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): In today's highly competitive corporate environment, the use of neuromarketing is very necessary. It gives a better insight into the behavior of customers by digging into the subconscious responses and motives of those consumers. With this knowledge, businesses are able to better adjust their marketing tactics and messaging to better resonate with the needs of their target customers. In addition, ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Cultural Management & Marketing in specialized Museums in the info-communication postmodern era: Museums of Illusions internationally and in Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-09-2019 [2019-09-29] Συγγραφέας: Λυριτζή, Χριστίνα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (ΔΠΜ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία ερευνά την πολιτιστική διαχείριση και το πολιτιστικό μάρκετινγκ σε εξειδικευμένα μουσεία στην εποχή της ψηφιο-επικοινωνιακής μετανεωτερικότητας και συγκεκριμένα σε μουσεία οπτικών ψευδαισθήσεων στο εξωτερικό και την Ελλάδα. Ειδικότερα, μελετά προσεχτικά τη βιβλιογραφία, ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση, καθώς επίσης και τις διαδικτυακές πηγές, που αναφέρονται αρχικώς στην έννοια του μ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Designing a Greek coffee company's introduction into the US market: Critical marketing factors for a successful penetration in the coffee shop industry. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-09-2018 [2018-09-09] Συγγραφέας: Kanellopoulos, Efstathios Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): The dissertation’s purpose is to analyze the marketing strategies and the challenges for a successful penetration into the coffee shop industry in the United States, the leading coffee consumer in the world. The study, critically reviewing the existing literature and statistics, aims to imprint marketing tools and strategies adapted by the business dominants in the United States. It will show how ...