Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Marketing Strategies, Automotive Industry, Electromobility, Environment, Customer, Greece
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Η μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας από τα συμβατικά οχήματα στην ηλεκτρική κίνηση. Οι στρατηγικές marketing στην προώθηση της εναλλακτικής μορφής ενέργειας και οι προοπτικές ανάπτυξης στην Ελλάδα. [Ελληνική]
Ημερομηνία:
9-9-2023
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΟΡΛΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The thesis investigates electromobility, the transition of the automotive industry to the manufacture and promotion of electric vehicles, the prospect of developing an alternative form of motion in Greece, and the marketing strategies that must be "adopted", for both the proper information of the consumers and the promotion of the product. Modernization and switching to electromobility are necessa...