Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Marketing Κοινωνικών Επιχειρήσεων
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The Application of Construal Level Theory in the Marketing Strategy of Social and Solidarity Economy Enterprises [Αγγλική]
Ημερομηνία:
08-03-2025
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει την εφαρμογή της Θεωρίας Επιπέδων Ερμηνείας (ConstrualLevel Theory - CLT) στη στρατηγική marketing των επιχειρήσεων της Κοινωνικής καιΑλληλέγγυας Οικονομίας (ΚΑΛΟ). Μέσα από μια αναλυτική επισκόπηση της θεωρίας γιατη CLT και των διαστάσεων της ψυχολογικής απόστασης (χρονική, χωρική, κοινωνική,υποθετική), διερευνάται ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις ΚΑΛΟ χρησιμοποιού...