Κριτήρια αναζήτησης: Marketing Κοινωνικών Επιχειρήσεων
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Marketing Κοινωνικών Επιχειρήσεων Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Application of Construal Level Theory in the Marketing Strategy of Social and Solidarity Economy Enterprises [Αγγλική] Ημερομηνία: 08-03-2025 Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (ΚΑΟ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει την εφαρμογή της Θεωρίας Επιπέδων Ερμηνείας (ConstrualLevel Theory - CLT) στη στρατηγική marketing των επιχειρήσεων της Κοινωνικής καιΑλληλέγγυας Οικονομίας (ΚΑΛΟ). Μέσα από μια αναλυτική επισκόπηση της θεωρίας γιατη CLT και των διαστάσεων της ψυχολογικής απόστασης (χρονική, χωρική, κοινωνική,υποθετική), διερευνάται ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις ΚΑΛΟ χρησιμοποιού...