Κριτήρια αναζήτησης: Marketing, tourist platforms, tourist behavior, on line reviews, (electronic world of mouth) E- WOM
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Marketing, tourist platforms, tourist behavior, on line reviews, (electronic world of mouth) E- WOM Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: ARONI, FILIPPA Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του κατά πόσο και με ποιο τρόπο οι κριτικές που δημιουργούνται και αναρτώνται από τους χρήστες (e-WOM) στις ταξιδιωτικές πλατφόρμες επηρεάζουν τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών στην λήψη της τελικής τους απόφασης αναφορικά με τον σχεδιασμό των ταξιδιών τους. Οι σχετικοί ερευνητικοί στόχοι εντάσσονται στο πλαίσιο της έρευνας και καταγραφής των δεδομέ...