Κριτήρια αναζήτησης: MOBILE
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: MOBILE Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Factors which effect consumers' acclimitazation to mobile banking services [Αγγλική] Ημερομηνία: 14-05-2019 [2019-05-14] Συγγραφέας: ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή, με τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και των δυνατοτήτων που αυτή μας προσφέρει, η χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πέραν από επιβεβλημένη (βλέπε Capital Controls) θεωρείται τόσο ουσιαστική, όσο και αποτελεσματική στην εξοικονόμηση ενέργειας, χρήματος και κυρίως πολύτιμου χρόνου. Παρ' όλα αυτά, η στάση του καταναλωτικού κοινού προς τα προϊόντα mobile και internet banking δεν ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The factors influencing the adoption of Mobile Banking services of Greek banks customers: Case study of Piraeus Bank Greece [Αγγλική] Ημερομηνία: 29-04-2018 [2018-04-29] Συγγραφέας: ΚΟΥΤΣΑΚΗΣ, ΘΩΜΑΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ) Περίληψη (Abstract): Το βασικό αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο προσδιορισμός των παραγόντων που επηρεάζουν την υιοθέτηση των υπηρεσιών Mobile Banking από τους πελάτες των ελληνικών Τραπεζών και πιο συγκεκριμένα από τους πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς. Η έρευνά μας υλοποιήθηκε σε δύο πυλώνες. Σε πρώτη φάση θα αναλύθηκαν οι παράγοντες που συντελούν γενικά στην υιοθέτηση (ή στην απόρριψη) του συγκεκ...