Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
MOBILE
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Factors which effect consumers' acclimitazation to mobile banking services [Αγγλική]
Ημερομηνία:
14-05-2019 [2019-05-14]
ΣΤΑΥΡΑΚΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ)
Περίληψη (Abstract): Στη σύγχρονη εποχή, με τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και των δυνατοτήτων που αυτή μας προσφέρει, η χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πέραν από επιβεβλημένη (βλέπε Capital Controls) θεωρείται τόσο ουσιαστική, όσο και αποτελεσματική στην εξοικονόμηση ενέργειας, χρήματος και κυρίως πολύτιμου χρόνου. Παρ' όλα αυτά, η στάση του καταναλωτικού κοινού προς τα προϊόντα mobile και internet banking δεν ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The factors influencing the adoption of Mobile Banking services of Greek banks customers: Case study of Piraeus Bank Greece [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-04-2018 [2018-04-29]
ΚΟΥΤΣΑΚΗΣ, ΘΩΜΑΣ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Τραπεζική Λογιστική Χρηματοοικονομική (ΤΛΧ)
Περίληψη (Abstract): Το βασικό αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο προσδιορισμός των παραγόντων που επηρεάζουν την υιοθέτηση των υπηρεσιών Mobile Banking από τους πελάτες των ελληνικών Τραπεζών και πιο συγκεκριμένα από τους πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς. Η έρευνά μας υλοποιήθηκε σε δύο πυλώνες. Σε πρώτη φάση θα αναλύθηκαν οι παράγοντες που συντελούν γενικά στην υιοθέτηση (ή στην απόρριψη) του συγκεκ...