Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Hλεκτρονικό μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
E-Marketing και κερδοφορία ξενοδοχειακών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία στο Λουτράκι
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
E-Marketing and profitability of hotel organizations. Case study: hotels in Loutraki [Αγγλική]
Ημερομηνία:
25-09-2021 [2021-09-25]
Παπανικολάου, Αριστείδης
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Μετά τη ραγδαία εξάπλωση του Διαδικτύου, πολλοί ερευνητές και επαγγελματίες συνειδητοποίησαν τη δυνητική του αξία σε επίπεδο μάρκετινγκ. Το Διαδίκτυο μεταμορφώθηκε σταδιακά από ένας διάμεσος επικοινωνίας σε ένα κανάλι πωλήσεων και διανομής, και τελικά σε μια πλατφόρμα διαχείρισης των σχέσεων με τους καταναλωτές και τις εικονικές κοινότητες. Η διαδραστικότητα, ως η βασική δυνατότητα του Διαδικτύου...