Κριτήρια αναζήτησης: FACEBOOK
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: FACEBOOK Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Free digital services on the web: A temptation for consumers- A risk for their personal data. [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-05-2022 [2022-05-22] Συγγραφέας: ΦΟΥΛΕΔΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Δίκαιο της Οικονομίας και των Επιχειρήσεων (ΔΟΕ) Περίληψη (Abstract): Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση των ψηφιακών υπηρεσιών σε νομικό και εννοιολογικό επίπεδο, αλλά και η επιστημονική ανάδειξη της προσπάθειας που πραγματοποιείται από το νομικό κόσμο να προστατέψει το αδύναμο μέρος, ήτοι τον χρήστη/καταναλωτή από παράνομες ενέργειες των παρόχων των υπηρεσιών αυτών. Για το σκοπό αυτό η έρευνα εστιάζεται στις περιπτώσεις που οι ψηφιακές υπηρε...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Impact of Facebook on work: job satisfaction, work motivation and communication among employees in Greece. [Αγγλική] Ημερομηνία: 20-05-2018 [2018-05-20] Συγγραφέας: ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Facebook constitutes one of the most popular social networks, numbering 2,2 billion active users worldwide. The social aspects and impacts on everyday life of this network are widely researched. Employees among others use Facebook either to connect with other colleagues or to create work related posts. The aim of this dissertation is to examine the impact of Facebook on work motivation and job sat...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: <<ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK ME ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.>> [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-05-2015 [2015-05-30] Συγγραφέας: ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This dissertation concerns a curriculum proposal in an attempt to provide EFL teachers in the Greek senior High School with a solid basis for lessons that will motivate adolescent students to practice their writing skill in the English language. The adopted steps do not follow solely on the paths of traditional ways of writing instruction but, they take the teaching procedure one step further. By ...