Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Evolution of Marketing
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The evolution of AD's in Greece, from 1960 to the era of digital Marketing; The case of “SOCIALAB” [Αγγλική]
Ημερομηνία:
10-2016 [2016-10]
ΣΟΒΑΤΖΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The Internet, with its undisputed advantages, is still in its infancy in Greece, in contrast to the situation in advanced Western Economies. That being said, the amount of information exchanged through the Internet, and the rapidly rising number of people seeking information through it on a daily basis, clearly confirm its importance.
Therefore, utilizing all these unprecedented technological dev...