Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
EFL Teachers, Upper Primary Learners, Vocabulary, Digital Games
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Developing young learners’ vocabulary performance and awareness through digital games in the EFL classroom [Αγγλική]
Ημερομηνία:
24-09-2022 [2022-09-24]
ΚΡΕΜΜΥΔΑ, ΑΡΓΥΡΩ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Περίληψη (Abstract): The current dissertation aims at exploring the extent to which digital games on specific platforms, namely Wordwall, Baamboozle, Learningapps, and Kahoot can facilitate young learners’ vocabulary acquisition and develop their vocabulary retention when used appropriately in a Greek state school EFL class. Certain educational practices, which can be employed by EFL teachers, in order to aid learners...