Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
E-tourism
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Τhe role of Online Travel Agencies (OTAs) on Tourism [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Αθανασάκη, Ερασμία
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Ο τουρισμός αποτελεί βασικό στοιχείο της Ελληνικής οικονομικής δραστηριότητας και έναν από τους κυριότερους τομείς στη χώρας μας. Η εξέλιξη των τουριστικών γραφείων και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών κρίνεται απαραίτητη προϋπόθεση για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και τη βιωσιμότητά τους. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσουμε το ρόλο των Διαδικτυακών Τουριστικών Γραφε...
Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα: Εφαρμογή Στρατηγικών Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στο τομέα του Τουρισμού
MSc
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
E-Business: Implementation of E-Marketing Strategies in Tourism Sector [Αγγλική]
Ημερομηνία:
09-09-2018 [2018-09-09]
ΜΗΤΑΛΑ, ΔΗΜΟΥΛΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): The development of technology directly affects e-business which includes all the economic functions and actions of operating electronic media. E-marketing is depended on technology which is evolving and fast-changing. Also, Tourism is an information based industry, influenced and transformed by information and communication technologies. Simultaneously, Tourism continuously adapts digital trends a...