Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Digital Native
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
"The use of Social Media in tourism products promotion and their influence on the consumption habits of Generation Z tourists" [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
ΡΑΦΙΑ, ΑΣΗΜΙΝΑ
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η βαθιά εισχώρηση και η ευρεία αποδοχή των Social Media, είναι πλέον αδιαμφισβήτητη αφού 3,8 δις ανθρώπων τον Ιανουάριο του 2020 είναι χρήστες τους (Digital 2020 Global Overview Report). Ο αντίκτυπος τους είναι ιδιαίτερα εμφανής στον τουριστικό τομέα, όπου εξελίχθηκαν σε ένα ισχυρό εργαλείο για την προώθηση του, με τη βοήθεια της user friendly τεχνολογίας, ικανό να επηρεάζει και να διαμορφώνει του...