Κριτήρια αναζήτησης: υιοθέτηση πληροφοριών
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: υιοθέτηση πληροφοριών Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Impact of social media and online consumer reviews on purchase intention on the tourism sector [Αγγλική] Ημερομηνία: 05-09-2020 [2020-09-05] Συγγραφέας: Panousi, Aikaterini Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): Electronic word of mouth is considered to significantly influence the consumers’ buying behavior. Consumers nowadays, aided by the advancements made in Information and Communication Technologies, mobile applications, and the growing advancements of social media platforms, have been seeking information, opinions, and recommendations from other consumers to help them with their purchase decisions. O...