Κριτήρια αναζήτησης: παράπονο
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: παράπονο Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Handling customer relations and complaints in 5* hotels of Corfu island. [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Γκαϊτατζή, Αικατερίνη Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η διαχείριση πελατειακών σχέσεων ως όρος μπορεί να έχει διαφορετική ερμηνεία ανάλογα με το συγκείμενο και άλλους τυχαίους παράγοντες. Ο τρόπος οργάνωσης της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων οφείλει να ρυθμίζεται από την ξενοδοχειακή επιχείρηση. Απώτερος στόχος μιας ορθά οργανωμένης διαχείρισης πελατειακών σχέσεων αποτελεί η σύναψη ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες της ξενοδοχειακής επιχείρησης. Η ικα...