Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ξενοδοχειακό μάρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Lobbyscape: The Impact of Hotel Lobby on Customer Satisfaction [Αγγλική]
Ημερομηνία:
17-05-2020 [2020-05-17]
Πυθαρουλάκης, Μίνωας
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία διερευνά την επίδραση που ασκούν οι περιβαλλοντικές διαστάσεις (environmental dimensions) και τα ατμοσφαιρικά στοιχεία (atmospheric elements) των hotel lobbies. Η έρευνα προσανατολίζεται στην κατανόηση της σημασίας των διαφορετικών στοιχείων των lobbies για ένα ξενοδοχείο, ιδιαίτερα σε σχέση με την ικανοποίηση των πελατών. Εδώ εισάγεται και δημοσιεύεται για πρώτη φορά ο όρος ‘lob...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Online Hotel Distribution Channels and Online Marketing [Αγγλική]
Ημερομηνία:
29-09-2019 [2019-09-29]
Λαγουτάρης, Ευάγγελος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Σε ένα απόλυτα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως αυτό του ξενοδοχειακού κλάδου, η ανάπτυξη του βέλτιστου δικτύου διανομής και της καλύτερης δυνατής εικόνας στο διαδίκτυο είναι επιβεβλημένη. Τα στελέχη του ξενοδοχείου θα πρέπει να προβούν σε ένα σύνολο ενεργειών διαδικτυακού μάρκετινγκ, με απώτερο στόχο την επίτευξη των βέλτιστων οικονομικών αποτελεσμάτων σε επίπεδο εσόδων και κερδοφορίας.
Είναι ση...