Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
μοναδικότητα
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Α practical approach for the application of experiential marketing for luxury collections of hotels [Αγγλική]
Ημερομηνία:
26-09-2020 [2020-09-26]
Παπαναγιωτου, Αδαμαντία Σταυριανή
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εστιάζει στη μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των επισκεπτών που επιλέγουν το ξενοδοχειακό προϊόν πολυτελών μονάδων της Ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας (ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων). Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτελεί η διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης και προτίμησης σε ξενοδοχειακά προϊόντα ώστε η βιωματική εμπειρία να αναδειχτεί ως ο τύπος της εμπειρίας που...