Κριτήρια αναζήτησης: μαθητές που διδάσκονται την Αγγλική ως ξένη γλώσσα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: μαθητές που διδάσκονται την Αγγλική ως ξένη γλώσσα Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Evaluation of the reading component in the Oxford Discover 2 textbook used in a private language school setting [Αγγλική] Ημερομηνία: 28-09-2019 [2019-09-28] Συγγραφέας: Αθανασιάδου, Σωτηρία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): This dissertation aims at evaluating the reading component in the Oxford Discover 2 textbook (Koustaff & Rivers, 2014), used with A-level learners who learn English as a foreign language (EFL) in a private language school. It centers on the way reading is approached and developed through texts and tasks and whether this conforms to the learners’ needs, preferences and important reading principles....
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Developing writing skills and promoting peer-feedback through project-based learning in a young learners’ EFL classroom a case study [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Σκαρκαλά Ρουκά, Ευδοκία Σχολή: Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών Τμήμα: Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) Περίληψη (Abstract): The purpose of this dissertation was to explore the effect of process writing and peer feedback (PF) in the context of project-based learning (PBL) on Greek EFL students’ writing performance. Another aim of the study was to investigate students’ attitudes towards peer feedback and writing through projects after the intervention in an EFL classroom. Considering the fact that writing lessons are mos...