Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
ιδιωτικό σχολείο
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The European Cooperation Program Erasmus+ (KA2) as an adult training and professional development framework; the common experience and route of Secondary education teachers from Greece and Austria [Αγγλική]
Ημερομηνία:
19-09-2020 [2020-09-19]
Παπαχρήστου, Μαρία
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία εξετάζει τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) ιδιωτικών σχολείων στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας Erasmus+ (KA2). Σκοπός της έρευνας είναι να μελετήσει πώς η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα λειτουργεί ως πλαίσιο επιμόρφωσης γι΄αυτούς και πώς συμβάλλει στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Στην έρευνα που διεξήχθη κατά το σχολικό έτος 2019-202...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Burnout and Self-Efficacy of Secondary Education Teachers. Comparison between the teachers of the Greek-French School of Piraeus and the Lyceum of Vouliagmeni area [Αγγλική]
Ημερομηνία:
2018 [2018]
Μπουγά, Ταρσώ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Εισαγωγικά στοιχεία: H επαγγελματική εξουθένωση αποτελεί σύνδρομο που επηρεάζει διάφορους επαγγελματίες. Ιδιαίτερα αισθητές είναι οι συνέπειές του για τον τομέα της Β/θμιας εκπαίδευσης, όπου ο εκάστοτε εκπαιδευτικός έχει καθημερινά να «δώσει λόγο» στους μαθητές του, οι οποίοι αναμένουν από αυτούς να ασκούν πολλαπλό ρόλο, τόσο διδακτικό όσο και εμψυχωτικό. Αυτές και άλλες πιέσεις, οι οποίες αφήνουν...