Κριτήρια αναζήτησης: εσωτερικό μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 3 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: εσωτερικό μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Internal Marketing Practices and their Impact on the Finance Sustainability of Small and Medium Sized Accommodation and Hospitality Entreprises [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2021 [2021-09-26] Συγγραφέας: Αικατερινίδη, Στυλιανή Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το εσωτερικό μάρκετινγκ παρέχει θετικό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις τουρισμού και φιλοξενίας. Μέσω της εφαρμογής διάφορων πρακτικών εσωτερικού μάρκετινγκ μια επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να ικανοποιήσει τους υπαλλήλους της και αυτοί με τη σειρά τους να παρέχουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Όπου αυτό ακολούθως οδηγεί στην παραμονή των εργαζομένων στην επιχείρηση και σε ικα...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: HUMAN RESOURCE MANAGEMENT IN THE HOTEL INDUSTRY AND THE CONTRIBUTION OF INTERNAL MARKETING. EXPERIENCE STUDY IN 4 * AND 5 * HOTELS IN CHANIA [Αγγλική] Ημερομηνία: 30-09-2018 [2018-09-30] Συγγραφέας: Δουλαβεράκη, Δέσποινα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Κυρίαρχος τομέας του τουριστικού κυκλώματος είναι αυτός της φιλοξενίας. Αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα συστατικά του τουριστικού προϊόντος στα πλαίσια της διαμονής, της διατροφής και της ψυχαγωγίας. Στον τομέα της φιλοξενίας περιλαμβάνεται μεταξύ των άλλων καταλυμάτων και ο ξενοδοχειακός κλάδος. Στη σύγχρονη εποχή, ο αυξανόμενος ανταγωνισμός που επιτελείται στην ξενοδοχειακή αγορά, εστιάζει στη...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The Effect of Internal Marketing on the Employee Engagement of Registered and Licensed Practical Nurses working in the Operation Apartment. The case of Evaggelismos Athens General Hospital [Αγγλική] Ημερομηνία: 22-09-2018 [2018-09-22] Συγγραφέας: Κουλουμαργέτου, Μαρία Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Μονάδων Υγείας (ΔΜΥ) Περίληψη (Abstract): Η φιλοσοφία του εσωτερικού μάρκετινγκ πρεσβεύει πως καλός εργαζόμενος είναι ο ευχαριστημένος εργαζόμενος και τον αντιμετωπίζει ως πελάτη- καταναλωτή. Αναφορικά με τον τομέα της υγείας, το εσωτερικό μάρκετινγκ, μέσα από τις ευκαιρίες ανάπτυξης του προσωπικού, την παροχή οράματος από τη διοίκηση και τα συστήματα επιβράβευσης και ανταμοιβών, οδηγεί σε ποιοτικές υπηρεσίες υγείας και ικανοποιημένους α...