Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
επαγγελματική κοινότητα μάθησης
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The School Unit as a Learning Organization and the Role of Manager and Teachers’ association: Teachers’ perceptions of Secondary Education. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Ο οργανισμός μάθησης που επιτυγχάνει τη βελτίωση μέσω συνεχούς μάθησης και εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητά του, αποτελεί σήμερα το μοντέλο λειτουργίας που οφείλει να ενσωματώσει κάθε σχολική μονάδα για να είναι αποτελεσματική. Καθοριστικός παράγοντας στην επίτευξη αυτής της λειτουργίας είναι η ηγεσία της αλλά και το σύνολο των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτήν. Σκοπός της π...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
Teachers views about their professional development opportunities. The role of the elementary school principal as a promoter factor. [Αγγλική]
Ημερομηνία:
22-09-2019 [2019-09-22]
Σχωρτσανίτης, Βασίλειος
Σχολή:
Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
Τμήμα:
Επιστήμες της Αγωγής (ΕΚΠ)
Περίληψη (Abstract): Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της περιφερειακής ενότητας Αχαΐας σχετικά με τις ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης που τους παρέχονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, καθώς και τον ρόλο του διευθυντή ως παράγοντα προώθησης τής λειτουργίας του σχολείου ως κοινότητας μάθησης για τους εκπαιδευτικούς. Για την υλοποίησή της ακολουθ...