Κριτήρια αναζήτησης: ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: The effectiveness of Pharmaceutical Marketing in sales: A comparison between the perception of physicians and companies in the Greek market. [Αγγλική] Ημερομηνία: 09-2016 [2016-09] Συγγραφέας: ΠΑΠΠΟΥ, ΕΛΕΝΗ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) Περίληψη (Abstract): SUMMARY The main objective of this study is to assess the perceptions of how effective is the pharmaceutical marketing and its promotional tools in the physician’s choice of products, by comparing the perceptions of company’s employees and physicians in the Greek market. A main hypothesis will be set out based on relevant literature review. A questionnaire was made for testing the hypothesis. A...