Βρέθηκε 1 αποτέλεσμα
, σύνολο σελίδων 1.
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης:
Συμαβατικό Μαρκετινγκ
Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα:
The effectiveness of online marketing on Integrated Marketing Communication [Αγγλική]
Ημερομηνία:
16-05-2020 [2020-05-16]
Κρασσακόπουλος, Δημήτριος
Σχολή:
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα:
Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
Περίληψη (Abstract): Online marketing has been a rapidly expanding area since its emergence in the 1990s. With all the different types it can take, from email marketing to the most recent social media marketing, it offers businesses a wide range of possibilities at historically low costs, as well as chances to follow an integrated marketing communication (IMC) approach. The need for integrated marketing, coherent comm...