Κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα
Βρέθηκαν 2 αποτελέσματα , σύνολο σελίδων 1.
Εφαρμοζόμενα κριτήρια αναζήτησης: Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Ακύρωση των κριτηρίων αναζήτησης
Περιορισμός αποτελεσμάτων με τη χρήση επιπλέον κριτηρίων αναζήτησης
Λίστα μετα τα αποτελέσματα αναζήτησης:
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Development Programme for Medical Tourism in the Region of Thessaloniki [Αγγλική] Ημερομηνία: 23-09-2023 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΓΑΚΗΣ Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): Η παρούσα εργασία παρέχει μια εις βάθος ανάλυση του στρατηγικού σχεδίουμάρκετινγκ για την ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού στην ΠεριφέρειαΘεσσαλονίκης. Με τη ραγδαία ανάπτυξη του ιατρικού τουρισμού, οι πόλεις και οιτουριστικοί προορισμοί έχουν αναγνωρίσει τις τεράστιες δυνατότητες ώστε νατοποθετηθούν ως κορυφαίοι κόμβοι υγειονομικής περίθαλψης. Η Θεσσαλονίκη,γνωστή για την πλούσια ιστορία της και τ...
Τίτλος σε άλλη γλώσσα: Strategic Marketing Plan for a Tourism Destination. Case Study: Prefecture of Ioannina [Αγγλική] Ημερομηνία: 26-09-2020 [2020-09-26] Συγγραφέας: Μπόλωση, Ιωάννα Σχολή: Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΔΤΕ) Περίληψη (Abstract): H παρούσα εργασία στοχεύει στην εξέταση της Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων, την ανάλυση της υπάρχουσας κατάστασης και την δημιουργία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου Τουριστικού Μάρκετινγκ. Ειδικότερα, έχει ως στόχο να προβάλει αναλυτικά τα στοιχεία που κάνουν την Π.Ε. Ιωαννίνων ξεχωριστή ως προορισμό αλλά και να εξετάσει την άποψη των επισκεπτών της σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τα δυνατά καθ...